reede, 14. detsember 2018


"Inimeseks olek on pidev eneseväljendamine ning iga inimese tegelik sisemine eesmärk on kaitsta ennast kaose eest või vähendada kaost nii palju kui võimalik, sest just nimelt kaos ohustab kõige rohkem tema identiteeti ja selle kaudu ka isikuvabadust." - teadmata autor
Hindan kõrgelt vanarahva tarkusi.

Väljendusviis ei ole tulnud ainult kommunikatsiooni kaudu, vaid kirjutamise, laulmise ja kunstitegevuse kaudu. Kui võetakse ära inimesest eneseväljenduse võimalus, siis ta muutub nähtamatuks. See kõlab kurvalt. Eneseväljenduse võimalus teeb alati rõõmsaks inimest. Inimene tunneb ennast kindlalt ja suurepäraselt siis, kui tal on see eneseväljenduse võimalus olemas, mida ta kasutab jumala iga päev. Ta areneb kenasti ja sujuvalt vaid toimiva eneseväljendamise kaudu. See käib samuti ühiskonna või seltskonna sulandumisega. Tuleb ise seista enda heaolu eest, on teada, kus inimesel on hea olla. See nõuab julgust ja iseendaks jäämist. Mulle tundub vähemalt, et igal inimesel on erinevad väärtused - näiteks vara, lapsed, perekond, loomad, töö, äri, sport, eneseareng ja teised. Milline nendest on kõige rohkem tähtis? Millised väärtused on esmases järjekorras? Millises valdkonnas on inimene kõige tugevam ja püsivam? Need küsimused on üldsegi huvitavad minu jaoks.

Pilt üleval on tehtud minu väikeses töö stuudios. Millised mustrid! Maalitehnoloogia ja -tehnika panevad täielikult minu aju tööle, oh kui põnev!



By Merje Kass
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Minu uus aasta saabus rahulikult ja vaikselt. Viimane kaks nädalat oli intensiivne uute teadmiste ja info kogumine. Minu töömõtted ootavad r...