teisipäev, 4. detsember 2018


Minu tütrel oli hea võimalus tulla ja ennast proovida DJ-ks. Oli rõõm kuulda võimaluse üle! Koha nimi on Device DJ school, tegemist on kooliga. Ta mängis oma lemmikmuusikat DJ puldi taga. Viipekeeletõlk oli kohal. Ehmusin veidi, et muusika ja tehnika teema on raskesti arusaadav minu kui kurdi jaoks. Proovisin ka, kui kannan kuuldeaparaati kõrvas. Nautisime proovitunnis. Vaatamata väiksele kuulmislangusele tütar on suur muusikasõber, juba väiksest saati. Eks vaatab, kas ta tegeleb niisama hobi või tõsiselt äriga muusika maailmas. Muusika maailmas on nii palju erinevaid stiile. Ei tea, milline stiil mulle meeldib rohkem. DJ puldi taga mängimine on uutmoodi. Olen vestelnud alati muusikasõbra kui tütrega muusika teema ja talle näitasin erinevad muusikavideod netis. Küsisin temalt, et mis ta arvas sellest jne. See on meie igapäevane tavaline teema. Ühel päeval leidsin ühe hea muusikavideo ja mõlemale meeldib. Siin link (copy-paste stiilis): https://www.youtube.com/watch?v=cxKrmqui7Ug&fbclid=IwAR0bnajA7BkFpPngKq8V9K9wK0u0ihT9DGx0yJMd7IZ0CnIarLZtlE_KyXo
See on muusikariistu nimi Darbuka. Mõnus ja emotsionaalne rütm. Minu näpud ja käed on hästi väledad. Tegin ühe testi kusagil ja tuli välja, et mina suudan trükkida 44 sõna ühes minutis.
Veel üks video siin (sama darbuka mängimine): https://www.youtube.com/watch?v=jnnFUFdGOPo

Darbuka on Lähis-Ida päritolu trumm. Laialdase kasutusala tõttu on trummil palju nimetusi, nagu Darabuka, dumbai, darbuka, samuti doumbek, derbeki, daumbek, derbeki või darbouka, mida sageli nimetatakse ka egiptuse või araabia tabla´deks. Infoallikas: https://trummid.weebly.com/darbuka.html

Lisaks Darbukale meeldib veel üks Cajon, siin link: https://www.youtube.com/watch?v=TXBt31_MDB8
Mina mängin hea meelega Darbuka, aga ta mängib huviga nimelt Cajon, nagu me leppisime kokku. Need löökriistad tõmbavad meid, oleme sarnase maitsega. Mis on vaja nüüd teha, tuleb raha koguda. Ei tea, et millal me lubame endale neid muusikariistasid.
Iga päev annan endast parima, mis on parem meile.


Tütar kui ma saime uue kogemuse võrra selles proovitunnis. Liigume edasi muusika maailmas, kus on vaja palju õppida ja areneda.



By Merje Kass





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Minu uus aasta saabus rahulikult ja vaikselt. Viimane kaks nädalat oli intensiivne uute teadmiste ja info kogumine. Minu töömõtted ootavad r...