esmaspäev, 14. jaanuar 2019

Minu uus aasta saabus rahulikult ja vaikselt. Viimane kaks nädalat oli intensiivne uute teadmiste ja info kogumine. Minu töömõtted ootavad reaalselt tegemist, mõni sai tehtud, aga ülejäänud asjadega on aega. Igal asjal on oma aeg. Mõtlesin, analüüsisin ja vaatlesin maalipilti ja lugu üsna intensiivselt ühe nädalaga, mis oli ainult ühe kuu sees. Kaks erineva suurusega maalipilti sai valmis.


Minu esimene katsetus. Töö on tehtud detsembri lõpus. Mis selle pildi lugu on? Kolm värvi - valge, must, tumesinine, mis kuuluvad peaaegu eesti rahvuslipule. Selline maali lugu rõhutab üsna, et oska head halvas näha, igal pool on nii hea kui halb energia, valmisolek võitlemiseks kuritegevuse vastu. Ma usun, et elus on täis salapära ja maagiat. 
Minu kord on tõlkida eesti keelde: 
Siin on "halb" (süsimust ring)
Siin on "hea" (lumivalge ring)
Siin on "halb", mis on "heas" 
Siin on "hea", mis on "halvas"
Siin on elu. (valge + must = tasakaal)


Teine katsetus. Teise maali lugu on nagu esimene maal. Aga lisasin tumepunase ja kuldse värvi. Minu lemmik visioon on maagia ja fantaasia. Need panevad lihtsalt mu aju tööle. Olen seisukohal, et kümnes maal tuleb kõige uskumatum kui teine. Kahtlemata.

Need läksid müügile - sellised veebipoed on osta.ee ja ebay.com.

Siin on esimene postitus nüüd 2019 aastal. Soovin head uut Teile, kes mu blogi jälgivad huviga. 




By Merje Kass

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Minu uus aasta saabus rahulikult ja vaikselt. Viimane kaks nädalat oli intensiivne uute teadmiste ja info kogumine. Minu töömõtted ootavad r...