laupäev, 24. november 2018


Kuufaaside jälgimine tuli päris huvitav ja see tabel vastab 100% tõele. Eelmised täiskuud olid 2. ja 31.jaanuaril, 2. ja 31.märtsil, 30.aprillil (minu sünnipäev), 29.mail, 28.juunil, 27.juulil, 26.augustil, 25.septembril, 24.oktoobril, 23.novembril (eile). Järgmine detsember tuleb varsti viimane aasta kuu. Järgmine täiskuu toimub 22.detsembril. Nimelt täiskuu, mil ma ei ole saanud hästi magada lapsest saati. Ma usun täiskuu seos maagiat, mis on mõjujõud. Ma ei ole midagi tõsiselt ette võtnud igal täiskuu ajal, võib-olla polnud aega ja unetuse korral lugesin raamatut voodis nii kaua kuni silmad vajusid kinni. Mu must kiisu on pidanud pikali viskama iga raamatu peale, tema komme on kummaline ja ka naljakas minu jaoks.


Igal hommikul ja igal hilisõhtul käin kiirkõndimas terviserajal mu kodu ees. Ühe ringi pikkus võib olla rohkem kui 2 kilomeetrit. 30 päeva kuus teeb kokku 120 km + kasutan ühistransporti, et samuti jala käia. Minu selline elustiil. Minu harrastustegevus on pidev liikumine. Tegelikult mulle meeldivad omavahel seos matk ja loodus. Kui on võimalik, ööbin ikka rõõmuga telgis. Üksi oleks vist natuke igav. Seltskond tuleb veel huvitavam ainult siis, kui kaaslane/sõber on lihtsalt hea ja intelligentne. Pigem koos kuuljaga, kes kuuleb alati, mis kostab metsas/looduses, see tekitab mingit turvatunnet ja põnevust mulle, kes mina ei kuule lihtsalt.


Viimased kaks fotod on tehtud minu kodukandis.


By Merje Kass




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Minu uus aasta saabus rahulikult ja vaikselt. Viimane kaks nädalat oli intensiivne uute teadmiste ja info kogumine. Minu töömõtted ootavad r...